dinsdag 2 september 2008

Weer aan de slag

Laatste vrije dag heerlijk geluierd. 's ochtends boekje gelezen, daarna uit lunchen gegaan en een paar afleveringen Prison Break gezien. Als klap op de vuurpijl werd er ook nog voor me gekookt. Ik kon gewoon het eten dat ik had gehaald van huis halen en het werd zo in San d'r keuken klaar gemaakt door Peet, die in tegenstelling tot San en mij wel de hele dag had gewerkt. Hoezo verwennerij?

Vandaag weer gewerkt. Begon natuurlijk al weer lekker met aardig wat kilometertjes file. Ach, wel zo vertrouwd , stel je voor dat je in een keer door kan rijden, houd je straks nog tijd over. Op het werk was het weer ouderwets gezellig en ook weer druk, zit je er gelijk weer lekker in. Op de terugweg geen file, da's ook lekker vertrouwd. Wel een beetje laat weg gegaan, dus ook laat thuis.

Snel wat bami gemaakt, gewoon omdat de ingrediënten in huis waren en eigenlijk toch wel vandaag gebruikt moesten worden. dat ik daarna geen tijd had om het op te eten maakte niet zoveel uit, ruimte zat in m'n diepvries. Wonder boven wonder had ik zelf nog wat tijd over om toch een beetje bami naar binnen te werken. Snel m'n tas ingepakt en de fiets gepakt om naar trainen te gaan.

Wel getwijfeld, auto of fiets. Gekeken naar de lucht en bedacht dat de auto wel verstandig zo zijn als ik droog zou willen blijven. Dus besloten om met de fiets te gaan. geen jas aan maar een trui, dan zou het vast niet gaan regenen, want dat zou dan wel al te sneu voor me zijn. Daarom ook droog aangekomen om 't voetbalveld (nee, ik had niet eerst op buienradar.nl gekeken). Om half acht begon de training, amber wist te vertellen dat ze op buienradar had gezien dat er om half acht een buitje zou vallen en ja hoor, daar kwam ie. Hield alleen niet meer op. heerlijk om in te trainen. Helaas had 't buitje niet door dat het geen buitje meer is als ie te lang door blijft gaan. gevolg was dan ook dat we maar in trainingskleren terug naar huis zijn gefietst. Die waren immers toch al nat. En ja, die trui ...

Vanavond maar beetje op tijd gaan slapen, anders ben ik morgen niet wakker genoeg om m'n collega's van hun werk te houden.

3 opmerkingen:

Matthijs zei

Je beleeft nu al 2 weken niets meer?

Matthijs zei

Je beleeft nu al 2 maand niets meer?

Matthijs zei

Gaap