zondag 31 augustus 2008

Balen?

Soms vergeet je even wat je de afgelopen dagen allemaal uitgespookt hebt. Zo weet ik van donderdag momenteel alleen nog maar dat ik 's avonds met dames 2 heb meegetraind. Onze eigen training ging niet door ivm tekort aan personeel, we zouden maar met z'n 4-en zijn. Aangezien het nog twijfelachtig was of we zaterdag een wedstrijd zouden hebben, we dinsdag niet hebben getraind ivm de wedstrijd woensdag en ik woensdag 'maar' een halve wedstrijd heb gespeeld, besloot ik dat ik toch wel even wat wilde doen. Training ging wel lekker. Soms heb je dat, krijg je opeens het gevoel dat je het toch echt niet verleerd bent.

Vrijdag volgens mij niet veel gedaan. Gebaald omdat ik te horen kreeg dat de wedstrijd zaterdag inderdaad niet door ging wegens spelerstekort. En dan is de competitie nog niet eens begonnen, gaat een lekker seizoen worden... Ook maar even een nieuwe site aangemaakt voor het team op teamers.nl, waar ze een leuke mogelijkheid bieden om alle wedstrijden en trainingen op te zetten waarbij ieder teamlid kan aangeven of hij/zij er is of niet.

Zaterdag was het dan eindelijk heerlijk weer. Dus lekker een tijdje in 'n hangmat doorgebracht. Aangezien het besef kwam dat ik tijdens m'n vakantie nog wat verf op m'n schuurdeur en -kozijn moest smeren ook maar even aan het werk gegaan, dus geschuurd en geverfd. Verven nog niet helemaal af, maar ja, sommige stukken kun je niet tegelijk doen en 2 lagen over elkaar heen als het nog nat is lukt ook niet zo. 's Avonds even eerste hulp verleend bij het ontmantelen van een watermeloen en daarna lekker lui op de bank gehangen onder het genot van een paar afleveringen Prison Break.

Vandaag een heerlijk stuk geskeelerd. We hebban uitgerekend dat het toch meer dan 30 km was. Denk tussen de 35 en 40. voor sommigen lijkt dit misschien niet vel, maar in vergelijking met ons 'Rondje Dronten' van 15 km is het toch best wel lang. Nu moet er ook weer geverfd worden, maar aangezien ze regen voorspellen voor vanavond lijkt me dat toch niet zo slim. Denk dat het maar weer hangmathangen wordt. Wat vervelend toch...

Waarom de titel balen? Balen dat de wedstrijd zaterdag niet door ging, balen dat ik niet meer precies weet wat ik gedaan heb, heb ik dan wel iets nuttigs gedaan? Balen dat er nog geverfd moet worden. Balen dat m'n vakantie bijna over is.

Gelukkig zijn er nog genoeg zaterdagen over om wel te voetballen, heb ik toch ook veel nuttige dingen gedaan, is dat verfwerk uiteindelijk ook wel een keertje klaar en heb ik morgen nog 1 dagje vrij. Dus hoezo balen?

1 opmerking:

Ilse zei

Ruim 30 kilometer???? Ik vind dat wél veel!!!!!! Petje af!