zondag 24 augustus 2008

Best vervelend

Vrijdag een lekkere relaxdag gehad in de sauna. Heerlijke massage gehad, vervelend hoor, een uur moeten liggen :-) Was natuurlijk ook wel nodig. Donderdag zware wedstrijd gehad en zaterdag stond er weer eentje op de planning, dus even de spiertjes laten verzorgen. Helaas was het al snel 12 uur en werden we toch geacht weer naar huis te gaan.

Gisterochtend om half 10 moeizaam wakker geworden van een smsje of ik al wakker was ;-) Even wat boodschappen gedaan en daarna naar Harderwijk. 3 punten ophalen bij Zwart Wit '63. De massage heeft goed gewerkt, heerlijk gevoetbald. Makkelijke 7-1 overwinning. had veel meer kunnen zijn, maar dit was ook mooi.

's Avonds weer verder gegaan met het opruimen van m'n huissie. Er moest nog een dressoir afgevoerd worden. Aangezien Sandra haar verjaardag deels buiten vierde, en er een paar pyromanen aanwezig waren hebben we m'n dressoir opgehaald zodat dat opgestookt kon worden. Goeie opruimactie dacht ik zo.

Vandaag laatste dag OS, dus volgende week zal ik wel in een diep gat vallen. Helaas wordt het ook nog redelijk mooi weer en heb ik nog heel veel boeken om te lezen. Ik zal me er wel doorheen moeten slaan.

Geen opmerkingen: