vrijdag 22 augustus 2008

Goud

Genoeg te beleven vandaag bij de OS. Eerst al goud op de 10 km open water, de eerste gouden medaille voor een Nederlandse man deze spelen, petje af ;-). Daarna de waterpolo-dames, mooi hoor. Ook nog kansen gehad met de springruiters, helaas niet gelukt, maar ze deden het toch echt goed. Domper was een beetje het verlies van de hockeyheren.

Tijdens de buien nog maar even in de auto gesprongen om de planten bij m'n ouders water te geven. Dankzij de regen was ik hier snel mee klaar. Daarna een paar vazen gekocht, 66% korting, misschien zaterdag nog maar een paar halen voor alle bloemen die ik nog ga krijgen :-).

Zelf ook actief geweest, eerste wedstrijd met ds1. Thuis tegen Victoria Boys. Uitslag 0-4. Het was merkbaar dat zij al wat wedstrijden hadden gespeeld. Bovendien is onze selectie momenteel verre van compleet. Er kwamen wel wat puntjes naar voren waar aan gewerkt kan worden, een nuttige oefenwedstrijd dus. Voor mezelf ook weer nuttig. Hoewel ik natuurljk giga baal dat ik niet kan brengen at ik wil, weet ik dat ik tevreden met zijn met elke stap vooruit. dat ben ik dan ook maar. Toch een uur gespeeld. Op naar zaterdag.

Eerst morgen even lekker naar de sauna met Ineke. Als 30-plussers hebben we dat natuurlijk ook wel verdiend na de wedstrijd van vanavond. We gooien er ook nog even een massage tegen aan, zodat de spiertjes zaterdag weer aan de bak kunnen (al denk ik dat die van Ineke dat altijd wel kunnen...).

Geen opmerkingen: