woensdag 27 augustus 2008

Sportief gedrag

Zaterdag gevoetbald, maandag getennist, woensdag getennist en gevoetbald. Heb ik dus zondag en dinsdag op m'n luie reet gezeten ;-)

Zondag was er eigenlijk ook sprake van sportief gedrag aangezien ik de OS nog heb gevolgd. Lekker dagje luieren verder, je moet tenslotte genieten van je vakantie, ook in het weekend.

Maandagmiddag getennist met San en Peet in B'huizen. Lekker een balletje geslagen. Op vader die zoon tennisles gaf, en z'n zoon dus ook, na niemand te bekennen, dus lekker de tijd en baan voor onszelf. daarna nog even een wisseltruc gedaan met auto's ivm het ophalen van een fiets. 's Avonds met Chris getennist in Dronten, ging ook best lekker, behalve dan het afhangsysteem waarbij je slechts en half uurtje kunt reserveren. Aangezien het in Dronten op maandagavond heel wat drukker is dan in B'huizen werden we na een half uurtje van de baan gebonjourd. Ben je net lekker bezig. Volgende keer beter hopen we.

Dinsdag weer een heerlijke relaxdag gehad. Alhoewel, ik heb m'n huishoudelijk hulp laten weten dat ik in het vervolg weer zelf ga schoonmaken dus geen gebruik meer maak van haar diensten. Dit betekent natuurlijk dat ik mezelf weer meer werk bezorg.... Misschien nog maar een dagje minder gaan werken? ;-) Ook nog even postbode gespeeld. De postbode van dienst was blijkbaar een beetje lui uitgevallen, had bij m'n ouders ook nog de post voor 2 buren gedropt. Dus maar even recht gezet. Ben ik best goed in, post door de brievenbus gooien.

Vanochtend ontving ik de mededeling dat het dagprogramma om 11 uur zou aanvangen, ik zou dan opgehaald worden en er werd van me verwacht tenniskleding te dragen. Daar heb ik me uiteraard aan gehouden, dus alweer getennist. Daarna werd ik ook nog uitgenodigd voor een lunch- en dinersessie. Toch wel lief zo'n buuf die m'n vakantie veraangenaamd.

Vanavond weer gevoetbald. helaas verloren, maar wel lekker gebald en weer aan die conditie gewerkt. Nu dus weer tijd om te relaxen. M'n vakantie zit er bijna op, da's dan weer minder. Het zou de komende dagen en volgende week weer heerlijk weer gaan worden, moet ik volgende week weer werken. Zie zojuist dat het voor volgende week ook al weer veranderd, dus zo erg is het niet denk ik. Anders maar weer op ijsjes tracteren?

Geen opmerkingen: